Често задавани въпроси (FAQ)

Как да създам акаунт?

За да създадете нов акаунт моля влезте в сайта ни www.3dogs.bg и изберете “Вход за клиенти” > "Регистрирай се."

Как да направя поръчка?

Можете да направите поръчка на сайта ни www.3dogs.bg или като ни изпратите имейл на info@3dogs.bg с избраните от вас продукти.

Мога ли да направя поръчка без да имам акаунт?

Можете да направите поръчка без да създавате акаунт, като гост. Създадаването на акаунт ви позволява по-лесно да следите статуса на поръчките си.

Как мога да платя поръчката?

Можете да платите поръчката си по един от следните начини:

  • С дебитна или кредитна карта през VPOS на Банка ДСК. Видове карти, които се приемат: дебитни, кредитни и бизнес карти Visa или Mastеrcard. Транзакциите се осъществяват посредством програмите за сигурност MasterCard Identity check и VISA Secure. От гледна точка на сигурност, максималната сума за плащане с карта е 2 000 лева. Не съхраняваме данни за банковите карти, използвани за плащане чрез сайта. При връщане сумата, платена с карта, се възстановява по същата карта.
  • С банков превод към сметката на "Три Догс" ЕООД с IBAN: BG72STSA93000029851126, BIC: STSABGSF, Банка ДСК. За основание на превода моля посочете номера на поръчката.
  • С наложен платеж към избрания за доставка куриер.
  • Посредством системата на ePay.bg.
  • Посредством системата на Revolut.

 

Как получавам поръчката?

Поръчките се доставят с куриерска фирма Спиди или Еконт.  

Международните доставки се извършват през системата на euShipment (посредством куриери в конкретната държава) до офис на куриера или адрес на получателя. 

Как мога върна поръчката си или заменя закупен продукт?

Можете да върнете закупен продукт в рамките на 14 календарни дни. За да упражните това си право той трябва да отговаря на следните условия:

  • Да няма следи от употреба;
  • Опаковката и етикетът да не са увредени;
  • Всички оригинални аксесоари да бъдат налични;
  • Да не е ремонтиран;
  • Ако продуктът е бил придружен с подарък то е необходимо върнете и подаръка;

Бельо, чорапи, чорапогащи не подлежат на замяна и връщане. 

Връщане на продукт поради минимално разминаване в цвета на снимката и стоката на живо не е възможно. 

Замяна на продукт е възможна само и единствено при наличност. При замяна всички куриерски разходи са за сметка на купувача.

 

Как мога да получа парите си за върната поръчка?

Сумата за всяка върната поръчка се възстановява по банков път в срок от 14 календарни дни от датата на получаване на върнатия продукт. 

Разходите за връщане на поръчката са за сметка на клиента. Условията, на които продукта трябва да отговаря при връщане са следните:

  • Да няма следи от употреба;
  • Опаковката и етикетът  да не са увредени;
  • Всички оригинални аксесоари да бъдат налични;
  • Да не е ремонтиран;
  • Ако продуктът е бил придружен с подарък то е необходимо върнете и подаръка;

За повече информация относно връщане на поръчка моля вижте "Как мога върна поръчката си или заменя закупен продукт?" по-горе.

Възможно ли е да има разминаване между цвета на снимката и продукта на живо?

Да, възможно е минимално разминаване в цвета, когато продуктът е разглеждан на телефон, таблет или компютър, за което не носим отговорност. 

Мога ли да получа отстъпка за по-голямо количество?

При по-големи поръчки цената може да бъде договорена. За повече подробности моля свържете се с нас на info@3dogs.bg.

Мога ли да взема продукти под наем?

Определени продукти могат да се отдават под наем срещу заплащане на процент от цената им. За повече информация и условия моля свържете се с нас на info@3dogs.bg.  

Решаване на спорове

Стремим се да намираме решение за вашите желания и очаквания. Ако не сте удовлетворени от предоставените от нас продукти или услуги ви препоръчваме следните възможности:

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас